Supportavtal
Som kund hos Logmaster har ni tillgång till support för besökssystemet. Support utan avtal kostar 1350/timme. Är ni redan befintlig kund och saknar avtal, vänligen kontakta oss på office@logmaster.se eller ring 08-764 69 00.
För support kan ni skicka ett mail med en beskrivning av ärendet till support@logmaster.se eller ringa 08-764 69 00.
Ni kan även få svar på en del vanliga supportfrågor i vår FAQ.
När vår supportavdelning behöver komma åt att assistera er via fjärrhjälp använder vi TeamViewer Quick support. Klicka på ikonen nedan och välj ”kör”. Vänligen uppge det nio-siffriga ID:toch lösenordet till vår support-tekniker.

Ett supportavtal ger er tillgång till:
- Prioriterad support.
- Support via telefon, mejl och fjärrstyrning mellan kl 09-16.
- Support på plats mot timpenning.
Vi erbjuder tre olika servicepaket för våra kunder. Ni väljer själva vilken servicenivå ert företag behöver.
Standard (ingår i licensavtal)
- Tillgång till support via mejl-, telefon och fjärruppkoppling.
Plus
- Fri support via mejl-, telefon och fjärruppkoppling.
- Tillgång till support på plats.
Premium
- Fri support via mejl-, telefon och fjärruppkoppling.
- Rabatt på support på plats.
- Garanterad responstid.