Supportavtal
Som kund hos Logmaster tecknar ni ett supportavtal för besökssystemet. Support utan avtal kostar 1350/timme. Är ni redan befintlig kund och saknar avtal, vänligen kontakta oss på office@logmaster.se eller ring 08-764 69 00.
För support kan ni skicka ett mail med en beskrivning av ärendet till support@logmaster.se eller ringa 08-764 69 00.
Ni kan även få svar på en del vanliga supportfrågor i vår FAQ.
När vår supportavdelning behöver komma åt att assistera er via fjärrhjälp använder vi TeamViewer Quick support. Klicka på ikonen nedan och välj ”kör”. Vänligen uppge det nio-siffriga ID:t och lösenordet till vår support-tekniker.
Ett supportavtal ger er tillgång till:
- Prioriterad support.
- Uppdateringar och uppgraderingar.*
- Fri support via telefon och e-post mellan kl 09-16.
- Fjärrhjälp (vid ärenden som t.ex. ominstallation debiteras timpenning).
- På-platsen-support mot timpenning.
Ni kan t.ex. kontakta oss angående:
- Teknisk support.
- Handhavandefrågor och utbildning.
- Hårdvarurelaterade problem rörande etikettskrivare och streckkodsläsare.
- Ominstallation.
* För att fria uppgraderingar ska gälla måste supportavtalet ha löpt minst 12 månader.
Vi erbjuder tre olika servicepaket för våra kunder. Ni väljer själva vilken servicenivå ert företag behöver.
Bas
- Fria uppgraderingar.
- Mejl- och telefonsupport.
Plus
- Fria uppgraderingar.
- Mejl- och telefonsupport.
- Möjlighet till support på plats.
- Rabatt på support på plats.
Premium
- Fria uppgraderingar.
- Mejl och telefonsupport.
- Möjlighet till support på plats.
- Rabatt på support på plats.
- Garanterad responstid.
- Fri support på plats eller via fjärruppkoppling.