SUPPORT

Supportavtal

Som kund hos Logmaster tecknar ni ett supportavtal för besökssystemet. Support utan avtal kostar 1350/timme. Är ni redan befintlig kund och saknar avtal, vänligen kontakta oss på office@logmaster.se eller ring 08-764 69 00.

För support kan ni skicka ett mail med en beskrivning av ärendet till support@logmaster.se eller ringa 08-764 69 00.
Ni kan även få svar på en del vanliga supportfrågor i vår FAQ.

När vår supportavdelning behöver komma åt att assistera er via fjärrhjälp använder vi TeamViewer Quick support. Klicka på ikonen nedan och välj ”kör”. Vänligen uppge det nio-siffriga ID:t och lösenordet till vår support-tekniker.

Ett supportavtal ger er tillgång till:
  • Prioriterad support.
  • Uppdateringar och uppgraderingar.*
  • Fri support via telefon och e-post mellan kl 09-16.
  • Fjärrhjälp (vid ärenden som t.ex. ominstallation debiteras timpenning).
  • På-platsen-support mot timpenning.
Ni kan t.ex. kontakta oss angående:
  • Teknisk support.
  • Handhavandefrågor och utbildning.
  • Hårdvarurelaterade problem rörande etikettskrivare och streckkodsläsare.
  • Ominstallation.

* För att fria uppgraderingar ska gälla måste supportavtalet ha löpt minst 12 månader.

Vi erbjuder tre olika servicepaket för våra kunder. Ni väljer själva vilken servicenivå ert företag behöver.

Bas

  • Fria uppgraderingar.
  • Mejl- och telefonsupport.

Plus

  • Fria uppgraderingar.
  • Mejl- och telefonsupport.
  • Möjlighet till support på plats.
  • Rabatt på support på plats.

Premium

  • Fria uppgraderingar.
  • Mejl och telefonsupport.
  • Möjlighet till support på plats.
  • Rabatt på support på plats.
  • Garanterad responstid.
  • Fri support på plats eller via fjärruppkoppling.