SUPPORT

Supportavtal

Som kund hos Logmaster har ni tillgång till support för besökssystemet. Support utan avtal kostar 1350/timme. Är ni redan befintlig kund och saknar avtal, vänligen kontakta oss på office@logmaster.se eller ring 08-764 69 00.

För support kan ni skicka ett mail med en beskrivning av ärendet till support@logmaster.se eller ringa 08-764 69 00.
Ni kan även få svar på en del vanliga supportfrågor i vår FAQ.

När vår supportavdelning behöver komma åt att assistera er via fjärrhjälp använder vi TeamViewer Quick support. Klicka på ikonen nedan och välj ”kör”. Vänligen uppge det nio-siffriga ID:toch lösenordet till vår support-tekniker.

Ett supportavtal ger er tillgång till:
  • Prioriterad support.
  • Support via telefon, mejl och fjärrstyrning mellan kl 09-16.
  • Support på plats mot timpenning.
Vi erbjuder tre olika servicepaket för våra kunder. Ni väljer själva vilken servicenivå ert företag behöver.

Standard (ingår i licensavtal)

  • Tillgång till support via mejl-, telefon och fjärruppkoppling.

Plus

  • Fri support via mejl-, telefon och fjärruppkoppling.
  • Tillgång till support på plats.

Premium

  • Fri support via mejl-, telefon och fjärruppkoppling.
  • Rabatt på support på plats.
  • Garanterad responstid.